تفاهم نامه همکاری گویندگان در وب سایت توکا

شرایط و تفاهم نامه همکاری با توکا

با تشکر از اینکه ما را برای همکاری انتخاب کرده اید

لطفا قبل از ارسال درخواست همکاری با وب سایت توکا ، متن همکاری را کاملا مطالعه بفرمائید.

در این تفاهم نامه گوینده شخصی است که توانایی ضبط صدا با کیفیت مطلوب ، برای تیزر های تبلیغاتی و مواردی که میتوان در موشن گرافیک ها از آن استفاده کرد گفته  و نام برده میشود.

1. گوینده تعهد میدهد که متن و سناریو خواست شده از طرف tookaa.ir را دریافت و با کیفیت مطلوب تحویل دهد و هیچ نوع اجباری برای ضبط صدا در استدیو از سمت وب سایت tookaa.ir بر گوینده وارد نیست و گوینده میتواند با هر نوع سیستمی فایل صوتی نهایی را برای tookaa.ir ارسال کند ، کیفیت نهایی مطلوب به این معناست که نباید خروجی صدای ضبط شده به همراه نویز باشد و کاملا استریو و با کیفیت مطلوب باشد.

2.گوینده متعهد میشود که قیمت درخواستی که در فرم ثبت نام گویندگان وارد کرده است را پس از ثبت سفارش طلب کند و در صورتی که پس از دریافت سفارش گویندگی قیمت را تغییر دهد tookaa این حق را دارد که فقط مبلغ ثبت شده در فرم ثبت نام را با توجه به میزان زمان سفارش ثبت شده برای گوینده واریز کند و یا از ادامه کار با گوینده متخلف صرفه نظر کند. در صورتی که تغییر قیمت مدنظر گوینده است باید سریعا اطلاع رسانی کند و در صورتی که سفارشی ثبت نشده باشد تا قبل آن تغییرات از سمت tookaa.ir انجام میشود.

3.گوینده موظف است پس از تحویل پروژه صوتی به tookaa در صورت نیاز طبق در خواست کارفرما یکبار آن را بدونه درخواست وجه بازبینی و ویرایش کند. در صورتی که بیش از یکبار درخواست ویرایش دریافت شود tookaa.ir هزینه ویرایش را از کارفرما دریافت و به حساب گوینده واریز میکند.

4. هزینه و کارمزد همکاری و یا همان سود دریافتی از هزینه نهایی گویندگی 11% خواهد بود که مبلغ 9% مالیات بر ارزش افزوده به آن اضافه و مبلغ نهایی 20% از قیمت ثبت شده در فرم ثبت نام توسط گوینده کسر خواهد شد و الباقی آن به حساب بانکی گوینده منظور خواهد شد.

5.گوینده متعهد میشود پس از اطلاع رسانی از طرف tookaa.ir برای زمان های 1 تا 2 دقیقه در 48 ساعت کاری فایل صوتی را آماده و تحویل دهد و همچنین برای زمان های بیشتر از 2 دقیقه تا 72 ساعت فایل صوتی را آماده و تحویل tookaa.ir دهد.

در صورت تغییر این فرم از طریق ایمیل به اطلاع شما میرسد و تغییرات در فرم همکاری برای tookaa.ir محفوظ است.

با تشکر از همکاری شما