کلمات کلیدی مهم را چگونه برای سئو انتخاب کنیم؟

دسته بندی ها : توکا آکادمی 8 مرداد 1398 mehdi 149 بازدید

کلمات کلیدی مهم را چگونه برای سئو انتخاب کنیم؟

کلمات کلیدی مهم را چگونه برای سئو انتخاب کنیم؟

یافتن و استفاده از کلمات کلیدی ارزشمند می تواند موفقیت وب سایت شما را افزایش دهد.

شناسایی بهترین صفت ها ، اسم ها ، مترادف ها و کلمات کلیدی در وب سایت شما موفقیت را در فرآیند بهینه سازی موتور های جستجو سئو (SEO) را تعیین می کند. اطمینان حاصل کنید که فرآیند سئو را قبل از انتخاب کلمات کلیدی به خوبی درک کرده اید. یاد بگیرید که چگونه کلمات کلیدی مهم برای SEO را انتخاب کنید.

مثل مصرف کننده و یا همان کاربران سایت فکر کنید:

کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن دقیق محصولات یا پاسخهای سریع با استفاده کلمات استفاده می کنند آن کلمات را پیدا کنید.

به عنوان مثال برای خرید یک دوچرقه آبی پسرانه کاربران ممکن است چه کلماتی را جستجو کنند؟

چند حالت وجود دارد ؟

چه کلماتی آنهارا سریعتر به نتیجه میرساند؟

آنهارا یادداشت کنید و از لیستی که تهیه کرده اید استفاده کنید، البته در هر موضوعی بهتر است این نوع تحقیق را راجب کلمات کلیدی مهم انجام دهید.

کلمات کلیدی مهم مربوط به خدمات یا محصولات خود را پیدا کنید:

با یک تیم بازاریابی بنشینید و شرایطی را ارائه دهید که در مورد محصولات یا محتوای شما اعمال می شود. معمول ترین کلمات را یادداشت کنید و در مورد آنها تولید محتوا کنید.

لیستی تهیه کنید؟

برای تحقیق حدوداً 20 تا 40 کلمه کلیدی مهم را جستجو کنید. اینها باید ترکیبی از 2 تا 4 کلمه باشد. ترکیبات طولانی تر کلمات کلیدی (کلمات کلیدی دم بلند) long tail keywords نامیده می شوند. آنها برای نتایج دقیق تر توسط کاربران و یا همان مصرف کنندگان استفاده می شوند. با این حال ، آنها کمتر از کلمات کلیدی کوتاه استفاده میکنند. استفاده از اکسل یا برنامه های دیگر برای حفظ کلمات کلیدی مهم می تواند به شما کمک کند.

شروع به لیست کردن کلمات کلیدی مهم در یک ردیف کنید:

سپس ستون هایی مانند “رتبه صفحه” ، “کلیک” ، “پرداخت هزینه برای هر کلیک” ، “نرخ تبدیل” و “رتبه بندی” را اضافه کنید. می توانید با طی کردن روند کار این موارد را پر کنید.

کلمات کلیدی مهم خود را با استفاده از پیشنهادات Google گسترش دهید:

شروع به تایپ کردن هر اصطلاح در Google کنید ، فوراً “جستجو” را فشار ندهید. صبر کنید تا عملکرد کامل شروع شود.

صبر کنید تا سایر واژگان پیشنهادی در کنار عباراتی که تایپ کرده اید ظاهر شوند. اینها همان کلمات کلیدی با دم بلند هستند که افراد در واقع در Google تایپ کرده اند.

این کلمات کلیدی دم بلند را در لیست کلمات کلیدی مهم خود بنویسید.

برای استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی رایگان به WordStream.com مراجعه کنید:

هر یک از کلمات کلیدی موجود در لیست خود را تایپ کنید. کلمات مشابه را با بهترین رتبه صفحه در موتورهای جستجو پیدا کنید. این کلمات کلیدی اصلی (head) و دم بلند را در لیست کلمات کلیدی نهایی خود ذکر کنید. یک برگه دیگر در Excel خود ایجاد کنید. کلمات کلیدی را که فیلتر کرده اید و مناسب شما است را بنویسید. 

به تجزیه و تحلیل وب سایت آنلاین خود بپردازید:

 

هر وب سایت حرفه ای باید نتایج جستجوی ارگانیک را که باعث ایجاد ترافیک به سایت می شود ، پیدا کند.
اگر نمی دانید چگونه آنها را بیابید ، از برنامه نویس وب سایت خود بخواهید کار با گوگل آنالیتیکس را به شما بیاموزد تا آمار دقیقی از وب سایت خود داشته باشید.
اگر برنامه تحلیلی ندارید ، باید یک حساب کاربری رایگان Google Analytics ثبت نام کنید. شروع به جمع آوری داده های مربوط به منشاء ترافیک وب سایت خود کنید.

محبوب ترین اصطلاحات جستجو را که توسط Google ، Bing ، Yahoo و سایت های دیگر استفاده می شود برای یافتن وب سایت خود اضافه کنید. 

کلمات اصلی یا بلند را انتخاب کنیم؟

کلمات اصلی زیاد کاربردی نیستند کسی برای خرید موبایل نام آن را به تنهایی جستجو نمیکند، یعنی برای خرید گوشی موبایل به طور مثال:  ” خرید موبایل سامسونگ ” را جستجو میکند ، پس بهتر است از این نوع کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنیم.

روی کلمات کلیدی 1 کلمه ای تمرکز نکنید.، بیشتر افراد برای یافتن نتیجه در موتورهای جستجو بیش از 1 کلمه استفاده می کنند.

 

استفاده از کلمات کلیدی مهم بسیار خاص خودداری کنید:

اگر تحقیقاتی انجام داده اید و کلید واژه خاص دم بلند رتبه بندی وحشتناک صفحه را بدست می آورد ، استفاده از آنها برای نام تصویر ، توضیحات متا ، URL یا عنوان مقاله گزینه مناسبی نیست.

تبلیغات کلیکی یا هر کلیک با پرداخت هزینه بر روی موتورهای جستجو  استفاده کنید (pay per click (PPC :

که بیشترین ترافیک را به سایت ما هدایت می کنند. Google Adwords و Microsoft AdCenter

 

 

وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی با ارزش بهینه سازی کنید:

اگر نمی دانید چگونه URL ، نام تصویر ، توضیحات متا و پیوندها را در وب سایت خود تغییر دهید ، یک مشاور SEO استخدام کنید.
از ارزشمندترین کلمات کلیدی ، از تحقیق و آزمایش PPC ، تا برچسب های متا و توضیحات متا استفاده کنید. این کار را به صورت جداگانه برای هر پست و محصول انجام دهید.
برای ایجاد محتوای باکیفیت برای وب سایت خود ، یک نویسنده سئو را استخدام کنید. از نویسنده بخواهید که ارزشمندترین کلمات کلیدی و ترکیب کلمات کلیدی خود را در عنوان ، زیرنویس ، زیرنویس ها و مقاله درج کند.
آدرس های URL و نام تصویر را ساده کنید.

آدرس های URL آسان در نتایج جستجو به شما کمک زیادی میکند. نام های بهینه سازی شده تصویر ، مانند Google تصاویر ، در جستجوهای ویژه ظاهر می شوند.
ایجاد بک لینک. محتوای وب سایت خود را با توضیحات حاوی کلمات کلیدی در حساب های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، نظرات وبلاگ ارسال کنید.

می توانید از محتوای آماده توکا استفاده کنید.

بهتر است بجای هزینه های اضافه بر روی تبلیغات محیطی بیشترین سرمایه گذاری را بر روی سئو سایت خود انجام دهید تا بهترین رتبه را در جستجوی گوگل و موتور های جستجو بدست آورید.

بهبود سئو میتواند ترافیک زیادی را به سایت شما منتقل کند و باعث بهتر شدن رتبه شما و در نتیجه درآمد بالای شما شود. به هیچ عنوان از محتوای کپی شده استفاد نکنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان توکا

با عضویت در خبرنامه ویژه توکا از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!